Lyon, France

Friday, December 6, 2013

Merry Christmas / Joyeux Noel!

Hello dear friends from America!

Merry Christmas!

I love this time to celebrate the birth of our savior, Jesus Christ.

I just wanted to shed a bit of Christmas cheer!  I feel like this time of year is the best time to tell your best friends that you love them, even though we ought to do that more often.  So... I love you!

I invite you to spread a little Christmas cheer by seeing loud for all to hear.  Or just by doing something really nice for someone.  Or for several people.

The best thing that we can give back to the Savior after all that he has given us is just to treat others the way that he would treat them.

So let's remember him this Christmas and spread his LIGHT!

Much love, 

Elder Josh Kunzler

Nice, France


Bonjour, mes chers amis de la France!

Joyeux Noel!

J'aime cette saison que nous avons de célébrer la naissance de notre sauveur, Jésus-Christ.

Je voulais juste répandre un peu de joie de Noel!  Je pense que cette saison est idéelle pour dire à ses amis qu'on les aime, même si on doit le dire plus souvent que ça.  Donc... je vous aime!

Je vous invite à répandre un peu de joie de Noel en chantant fort pour que tout le monde l'entende :) ou bien, faites quelque chose de gentil pour quelqu'un. Ou pour plusieures personnes.

La meilleure chose qu'on peut redonner au Sauveur après tout ce qu'il nous a donné, c'est de traiter les autres comme il les traiterait.

Donc, souvenons-nous de lui ce Noel et répandons sa LUMIERE!

Avec amour,

ELDER KUNZLER

Nice, France

No comments:

Post a Comment